Dryfix Müşteri Şikayet

Anasayfa » Dryfix Müşteri Şikayet







    Video veya Fotoğraf


    Sayın Müşterimiz

    Şikayet formunu eksiksiz olarak doldurduktan sonra mutlaka,

    1 adet yakın, 1 adet geniş açıdan çekilmiş fotoğrafları, eklemenizi rica ederiz.

    Değerlendirmenin tarafsız şekilde yapılabilmesi, şikayetin “Kök Neden Analizi”nin doğru yapılarak, asıl sebebin tespiti için bu formun tamamını doldurmanız önem arz etmektedir.

    Lütfen formdaki tüm alanları eksiksiz doldurunuz.

    Formun tam olarak doldurulması ve sorunu belirten fotoğrafların eklenmesinden sonra,

    “Kalite Birimimiz” tarafından, “48 saat” içerisinde sizlere “Satış Yetkililerimiz” aracılığıyla şikayet sonucunu bildirmiş olacağız.

    Ürün kullanımlarınızla ilgili Teknik Destek için 0850 777 05 35 Whatsapp & Telefon hattından “Ücretsiz Hizmet” alabilirsiniz.

    Sağlıklı günler dileriz.

    Hemen Mesaj At
    İletişim Bilgilerimiz
    Whatsapp
    DryFix
    DryFix
    Hızlı yanıt için hazırız.
    Size nasıl yardımcı olabiliriz?

    Ürün uzmanı müşteri temsilcilerimizle görüşme başlatın.
    "İhtiyaçlarınıza özel çözümler" sunmak istiyoruz.
    Bize yazın!
    1